sâmbătă, 31 mai 2008

Mesajul sefei de promotie 2008


IN LOC DE RĂMAS BUN


Vom face prezenţa pentru ultima oară: Badea Mariana… Zaharie Eugen. Suntem toţi prezenţi! Douăzeci de tineri, care, în urmă cu trei ani am răspuns chemării lui Dumnezeu. Neînţeleşi, poate, şi consideraţi cam ciudaţi am făcut, în vara anului 2005, un prim pas prin credinţă: înscrierea la C.B.E.E.
Ce ne-a făcut să ajungem până aici? Siguranţa că Dumnezeu ne-a chemat. A fost Dumnezeu credincios? Iată câteva mărturisiri, făcute la „capela de rămas bun”:
Clipa Gabriela: „Dumnezeu este credincios!”
Luchian Gabriela: „În Colegiu am ajuns să-L experimentez pe Dumnezeu personal şi am învăţat să depind de El.”
Cristina Marincaş: „Am experimentat, în aceşti ani, împlinirea promisiunii lui Dumnezeu: „Căutaţi, mai întâi Împărăţia cerurilor şi neprihănirea Lui şi, toate celelalte lucruri vi se vor da pe deasupra” (Matei 6:33).”
Darius Cornean: „În urmă cu trei ani am aşezat o piatră de aducere aminte, pe care am scris: „Dumnezeu mi-a vorbit!”.
Rozica Silaghi: „Au fost momente când am vrut să renunţ. Dar, convingera că Dumnezeu m-a chemat m-a făcut să merg mai departe, nu puteam să dezonorez chemarea lui Dumnezeu. Acum pot să spun că, anii petrecuţi în Colegiu au fost cei mai frumoşi ani din viaţa mea, de până acum. Aici am învăţat să-L cunosc pe Dumnezeu, şi nu doar despre El!”
Şi mărturiile ar putea continua.... Fiecare recunoaştem, într-un fel sau altul, că am fost chemaţi de Dumnezeu şi, că El a fost credincios promsiunilor Lui.
În final, o ultimă întrebare: „Ce vom face în viitor?!”
Bazaţi pe credincioşia lui Dumnezeu, vom merge oriunde El ne va chema să slujim de-acum înainte! Amin
Alexandra Murza
sefa de promotie 2008

Un comentariu:

Sammy C. spunea...

Va felicit pe noii absolventi ai CBEE. Imi aduc aminte cum in urma cu 3 ani fiind tot aici, Florin Iosif m-a anuntat de voi! Ce bucuros am fost, chiar daca nu va cunosteam. Am ajuns insa si la CBEE si am avut ocazia sa va cunosc pe cativa dintre voi... Nici nu aveti idee ce mult ma bucur pentru voi ! ! ! Sunteti extraordinari! Sunt foarte mandru de voi. Acum, ca tot ati terminat scoala...de fapt, de-abia acum incepeti treaba! Va asteptam cu drag pe teren. Domnul sa va binecuvanteze! (In ce mod fain serbati 'Ziua copilului':D )