vineri, 30 mai 2008

Graduare 2008




Colegiul Biblic Est European

30 mai 2008
Festivitatea de graduare a anului III


Stimate absolvent (ă)
Avem bucuria deplină ca în această zi istorică din viaţa ta, să te felicităm pentru absolvirea cursurilor la zi ale Colegiului Biblic Est European.
Te afli la capătul a trei ani de studii, ani despre care credem că îţi vei aminti cu bucurie. S-a investit în tine în aceşti ani urmărindu-se nu atât de mult informarea ta, cât formarea unui caracter cristic, a unui slujitor gata de jertfă.
Nădăjduim că educaţia primită de tine în şcoala noastră îţi este benefică şi te va inspira în viitoarea ta slujire creştină, cât şi în viaţa de zi cu zi. Credem în tine şi în ceea ce Dumnezeu poate face cu viaţa ta. Lasă-ne să ne bucurăm de viitoarele tale împliniri în Cristos Domnul.



"Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul,
gânduri de pace şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde.
Voi Mă veţi chema şi veţi pleca; Mă veţi ruga şi vă voi asculta.
Mă veţi căuta şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta cu toată inima".
Ieremia 29: 11 - 13



Conducerea Colegiului Biblic Est European


Niciun comentariu: