duminică, 30 decembrie 2007

Urare din India

Va vine sa credeti ca suntem la sfarsitul anului 2007 ??? Aproape ca mie imi vine sa cred ca visez... Parca ieri-alaltaieri era 199... Se spunea ca in 2000 va fi sfarsitul lumii... ca cine ajunge in 2010 va muri fericit... Prostii ! Numai prostii !

Trecutul, prezentul si viitorul... toate numai El le stie si le conduce! El e Stapanul.

Iacata-ne in finele anului 2007! Un an asa de plin de harul Domnului. Sincer.. ma mir cum de ma mai tine Domnul pe mine pe fata Pamantului! Stiu ca numai harul Lui (chestie pe cred o pot deslega abia in Cer...si-aolo, de fapt, tot Domnul Isus mi-o va explica).

Nu a fost un an prea simplu pentru mine, insa stiu, uitandu-ma in urma ca Dumnezeu a fost cu mine in fiecare moment. Vreau sa va spun celor care nu stiti, ca au fost momente in viata mea, chiar anul asta in care am fost departe de Dumnezeu, L-am intristat de nenumarate ori (o data chiar ma apucasem sa numar... am renuntat! De prea multe ori!). Daca ar fi sa ma judece domnul dupa faptele mele bune si cele nebune, sigur as infunda Iadul. repet cuvantul care imi place si care ma tine in viata: HARUL. Jetfa Domnului Isus e cea care ma tine in viata, care imi da dreptul de a veni la Tatal chiar si dupa ce am pacatuit, dupa e am gresit in vreun fel.

La inceputul anului 2007 eram student la Universitatea Bucuresti Facultatea de Limbi si Literaturi Straine Spaniola-Hindi, anul I...acum? sunt in India! Nu visam asa ceva la inceputul anului... ma gandeam ca voi veni aici... (imi planuiesm eu..) in 2010, adica dupa ce terminam facultatea, dupa ce ma casatoream (am vorbit cu Merry sa ne casatorim in 2009)... Domnul a fost de parere ca planurile mele nu se potriveau cu ale Lui. El a vrut ACUM sa fiu aici. Nu am vrut sa ma impotrivesc si ma bucur ca nu am facut-o!

Normal, era mai confortabil sa fiu acasa cu prietena, cu familia, cu cei cunoscuti...

Sunt in India din Octombrie, dupa cum stiti... Asa de repede a trecut timpul aici ! extraordinar! Acum, viza s-a apropiat de sfarsit, dupa cum banuiesc ca ati citit si in foaia de informare trimisa de Craciun... Unora ne expira pe 4 ian, altora pe 5...

Mergem, cu ajutorul Domnului in Nepal pe 31 decembrie... Revelionul..in tren! Trebuie sa plecam pe 31 intrucat nu exista decat un singur tren care merge in Nepal. O cursa o are pe 31, iar urmatoarea pe 5 ianuarie. Asadar, nu ne permitem sa mergem cu acela doar ca sa fim de revelion aici..
Pentru mine, de fapt, nu e cu nimic mai importanta ziua de 25 dec decat cea de 27.. nici 31 dec fata de 1 ian... Toate zilele pe care le traim sunt cadouri de la Domnul. Important nu e in ce zi suntem, ci cum traim ziua in care suntem.

Asadar, vom fi prin granita Indiei cu Nepalul sau in tren. Nu stim daca si cat va intarzia trenul spre Nepal. Are obiceiuri din-astea. Abia in 7 ianuarie putem depune actele pentru o noua viza..

De ne intrebati pe noi... TOTI vrem sa ne intorcem! Insa, acceptam voia Domnului... Am fi tentati sa spunem "Doamne, voia Ta, insa eu tot asa vreau!" Nu ! Fie voia Domnului 100%. Nu exista solutie mai buna decat cea oferita de Stapanul nostru, Isus.

Vreau pentru ca tot am ocazia asta, sa imi cer iertare tuturor celor carora le-am gresit in vreun fel pana aici. nu fac asta pentru ca asa se face de Anul Nou... O fac pentru ca am simtit indemnul sa fac asta... Va rog sa ma iertati... Stiu ca uneori am fost ironic (cei din echipa stiu asta), repezit, alteori am fost prea incet... Uneori pre iute, aspru... Va rog sa ma iertati..

Vreau sa va multumesc pe aceasta cale tuturor colaboratorilor. Unii m-ati ajutat prin rugaciunile voastre, altii prin sprijinul moral, altii prin finantele voastre... Nu am cum si nici cand sa va rasplatesc pentru toate astea. As ca IL las pe Cel care stie cel mai bine s-o faca. Domnul cu astea se ocupa.

Vreau sa multumesc in special Domnului ca m-a lasat sa lucrez pana aici impreuna cu El. E o mare cinste pentru mine. Multumesc ca a trimis Duhul Sfant cu mine ca sa ma calauzeasca, sa ma pazeasca, sa fie in mine... Am avut cu cine vorbi chiar si atunci cand nici un om nu a fost langa mine. Ce Sfatuitor bun! Cele mai bune decizii le-am luat cand L-am ascultat. Doamne, fii laudat!

Multumesc, de asemenea, prietenei mele Merry si familiei mele iubite (corect ar fi familiilor... Chelu, Stan, Lungu si Ivonici) pentru ca au fost alaturi de mine cu totul: spirtual, emotional, moral, financiar. De asemenea, vreau sa multumesc si neamurilor mele (familiile Crisan si Aranyosi) V-am simtit aproape si inca va mai simt. Sunteti aici, in inima mea. Va iubesc! Comparativ cu prima plecare.. mi-e mult mai usor acum. Imi sunteti mult mai apoape. Va multumesc pentru toate SMS-urile. Sunt asa de importante pentru mine! Va multumesc ca ma tineti la curent cu ce se intampla acasa in Bucuresti si Oradea. Va imbratisez si va pup ! ! ! !


Multumesc de asemenea, echipei care este cu mine aici, in India (Matei. Lois, Ade si Claudia). Pana acum ati avut rabdare cu mine. Va rog sa mai aveti si in continuare... Mai am pana ma sfarseste Domnul. Sunt inca nedesavarsit.... Va multumesc pentru colaborarea din anul 2007.. cred in una si mai faina pentru 2008! Domnul e cu noi! Mai avem multe intarituri de-ale Diavolului de daramat!!

Multumesc Bisericii BETESDA pentru increderea pe care mi-au acordat-o. Va multumesc pentru rugaciunile voastre. ele isi vor primi rasplata in Cer, fiecare dupa felul in care a facut-o. Va multumesc ca sunteti alatui de mine! Daca va voi Dumnezeu... ne vedem in 2008! Plini de Duhul Sfant si de putere! Pentru urmatorul an va doresc o crestere spirituala sanatoasa si vizibila, la fel ce imi doresc si mie. Multumesc atat celor care se roaga dimineata...cat si celor care se roaga la pranz, seara..oricand isi aduc aminte. Multumesc tinerilor (Mariane, Domnul sa te tina tare... urmeaza vanturi puternice... si un vant puternic de trezire) ...pentru SMS-uri si bipuri. Imi pare rau ca nu pot raspunde la toate..:( Multumesc grupei Betel si invatatoarelor de acolo, cat si grupei mic si invatatoarelor de acolo. Nu uitati ca sunteti indicatoare pentru copii! Multumesc tuturor batranilor care, poate se roaga de acasa pentru noi... Dumnezeu vede si va va rasplati !

ProMission, ati fost tari pana acum... nu lasati standardul nicidecum mai jos! Ma bucur sa am o familie asa ... multipla.. Abia astept sa ne reintalnim si sa povestim cu a lucrat Domnul pana in momentul respetiv... Imi aduc aminte cu placere de intalnirile pe care le-am avut in Romania inainte de pleca. A fost un timp in care mi-am incarcat pur si simplu bateriile spirituale.. Va multumesc pentru ce ati facut pentru noi pana acum, si, in mod deosebit, multumesc Lidiei Muraru si Dianei Prodan. Ma bucur ca miile de kilometri nu au fost nicidecum o piedica in a comunica..

Multumesc Bisericii Vestea Buna din Bucuresti, si in mod special pastorului Emil Mestereaga pentru tot sprijinul acordat pana aici. va veni o zi in care ne vom bucura cu totii de biruintele Domnului... Nu mereu creste samanta imediat dupa ce o sadesti... Trebuie sa o uzi... Faca Domnul sa pice samanta pe un pamant bun si sa fie udata in mod eficient.

Multumesc bisericilor din Romania (aici mi-ar fi greu sa speific toate localitatile.. Sunteti multi si nu vreau sa omit pe nimeni), Italia (si aici sunt multe biserici...), America, Spania si celor din alte tari care se roaga pentru noi. Multumesc CBEE! Sa va dea Domnul har deplin in 2008!

Multumesc lui Paul Serban pentru gazduirea din India, pentru ajutorul dat in toata perioada Oct-dec 2007. A trebuit sa ai destula rabdare cu noi.. Iti multumesc pentru disponibilitatea ta si pentru dragostea ta. Sa ai parte de multe biruinte in 2008!

De asemenea, vreau sa multumesc familiei Peter Dani si Ioana. Din prima zi a noastra in Patna ne-ati sarit in ajutor. Nu voi uita clipele petrecue impreuna...mai ales la nunta Manishei si la colindat...sa nu mai insir acum toate serile faine pe care le-am petrecut impreuna... Pentru ca ne-ati ajutat de atatea ori cu masina.. Domnul Isus sa va rasplateasca! De asemenea, multumesc lui Marian si Luizei Nitu (impreuna cu micuta Emma) pentru ajutorul acordat pana aici...

Multumesc tuturor celor care au inaltat Domnului rugaciuni pentru mine si echipa cu care sunt aici. Nu ne uitati nici in continuare. Oriunde si oricand va pune Domnul pe inima sa va rugati pentru noi, faceti-o! Nu asteptai sa vina "timpul rugaciunii"...

Fie ca in urmatorul an sa primim de la Domnul multe binecuvantari...asa de multe incat sa nu le putem numara, dar nici sa nu le uitam! Binefacerile Domnului ne sunt date zinic... Numai ca noi nu le vedem adesea.. sau le uitam...

Sa traim vesnic ! ! ! ! !

Cu speranta ca nimeni nu a adormit, inchei.

Ramaneti in harul Domnului ! Romani 12;21



La Picioarele Lui cu toata dragostea,
Sammy.

Niciun comentariu: