marți, 18 decembrie 2007

De ce media, Iulia Tuns

Am 29 de ani, sunt căsătorită, și mamă a doi băieți: unul de 8 ani şi unul de 1 an. Înainte de a mă înscrie la CBEE lucram ca asistent social în cadrul unei fundaţii. Am ales să încep cursurile la zi, la secţia Jurnalism ca un răspuns la chemarea lui Dumnezeu. Îndrumarea spre secţia media a venit din partea unei profesoare de aici, Lisa Egerbo care a crezut în darul meu. Interesul şi pasiunea pentru arta scrierii le-am simţit din momentul acceptării lui Isus în viaţa mea, la vârsta de 14 ani. De atunci şi până în prezent am scris poezie, proză, eseuri, lucrări nepublicate încă. Ele sunt expresii ale recunoştinţei pentru talantul încredinţat de Dumnezeu. Una din dorinţele mele pe plan profesional, este să public o carte, care va aborda teme sociale, pentru că societatea în care trăim e măcinată de astfel de probleme. Unul din îndrumătorii mei de la şcoală a reuşit să-mi insufle o pasiune media: publicitatea, şi poate nu aş exagera să spun publicitatea creştină, diferită de cea seculară bazată pe principiul satisfacerii plăcerii individului, ci una guvernată de principiile moralei creştine. Biblia ne vorbeşte despre publicitate în termenii percepuţi de Dumnezeu ca valoarea şi etalon pentru lumea Lui. De aceea consider că provocarea în domeniul publicitar creştin e una ce necesită a fi luată în seamă.

Niciun comentariu: